Vitaelife Pharma Omega 3 – viedokļi, cena, kur nopirkt, oriģinālu, vai arī tas ir tā vērts?

Fitzgrave Power Tobaccotobacco 7645 Skatīts 1 komentārs

omega-3 priekšrocībām ir zināms visiem, un vairs nav šaubu. Šī grupa taukskābju atrodams daudzos pārtikas produktos, un ir ļoti svarīgi, lai mūsu ķermenī. Kāds viņu ieguvums, ja tie ir, un kas omega-3 vajadzīgs, pirmajā vietā? Visas šīs runas raksts.

saturs

nepiesātinātās taukskābes

Nepiesātinātās taukskābes ir viegli pakļauti oksidāciju un nestabila uz termisko apstrādi, lai produktus, kas tos satur, tas ir veselīgāk ēst jēlas. Turklāt tās var atrast galvenokārt augu pārtiku.

Ar pareizu patēriņu nepiesātināto taukskābju piemīt daudzas noderīgas cilvēka īpašības. Piemēram, tās paātrina vielmaiņu, palīdz samazināt apetīti un samazināt ražošanu stresa hormona kortizola, kas izraisa pārēšanās.

Nepiesātinātās taukskābes ir sadalītas divās lielās grupās atkarībā no vairākām divkāršo saišu starp oglekļa atomiem. Ja saite ir viens, skābe ir mononepiesātināto, ja divi vai trīs iekšējām nepiesātinātām saitēm.

omega-3 pieder grupai, kas polinepiesātināto taukskābju. Cilvēka organismā tie netiek ražoti, un tāpēc ir uzskatāmi par būtiskiem. Ir daļa no daudzu struktūru – piemēram, šūnu membrānas no epidermu, mitohondriju; palīdzēt noņemt kaitīgu holesterīna līmeni, ir spēcīga pretiekaisuma iedarbība.

Par omega-3 ieguvumi

Grūtniecēm un bērniem

Grūtniecības laikā sievietes bieži ir piešķirts omega-3. Ir vairāki nopietni dēļ.

Svarīgākie polinepiesātinātās taukskābes samazina risku aborts un izskatu toksicitātes vēlīnā grūtniecības, kā arī novērst iespējamo attīstību depresijas šajā māti. Īpaši bīstama toksicitāte, izraisot sakāvi daudzu orgānu un sistēmu. Uz fona šīs slimības cieš no nieru, aknu, nervu sistēmu, paaugstina asinsspiedienu un tūsku.

Visērtākais avots Omega 3 ir zivju eļļa, jo zivis satur vairāk taukskābes. No daudzajām funkcijām, ka tas ir uz ķermeņa grūtnieces, ir šādi:

  • normalizācija spiediena un asins plūsmas
  • asinsvadu šūnu aizsardzība
  • samazināšana iespēju attīstību neirozes vai stresa

Omega-3 ir pozitīva ietekme ne tikai uz māti, bet arī auglim. Tās stiprina veselību bērnam un ieguldījumu viņa pareizai attīstībai, novērstu problēmas ar gremošanas sistēmu. Un pirmajos dzīves mēnešos mazulis bieži noteikts zivju eļļu profilaksei rahīts.

Sportisti

Omega-3 tiek uzskatīts par nozīmīgu daļu no diētas vairāku iemeslu dēļ. Viņi uztur locītavu veselību, palielinātu izturību, samazina risku sirds un asinsvadu slimību attīstību, ir tonizējoša iedarbība. Bet vispirms polinepiesātināto tauku ir galvenais enerģijas avots jebkuram sportistam.

Svara zudums

Nav teikt, ka polinepiesātināto skābes veicina efektīvu dedzināšanu tauku rezerves. Bet tie ir arī samazina apetīti, un, līdz ar to kaloriju skaitu patērēts. Tādējādi, ar pareizu devu omega-3, fiziskās aktivitātes un veselīgu ēšanas var samazināt lieko svaru.

Par ādas

No ādas omega-3 ir arī ietekme. Tie ir svarīga vairāku iemeslu dēļ:

  • saglabā vajadzīgo līmeni kolagēna. Ar vecumu, tā summa tiek pakāpeniski samazināts, ādas elastību tiek zaudēts, organisms sāk parādīties grumbas. Omega-3 inhibē šo process.
  • Novērst attīstību ādas alerģiju.
  • aktīvi cīnās ar ādas slimību, piemēram, pinnes vai dermatītu. Cilvēkam diēta nebija nekādu problēmu ar trūkumu polinepiesātināto taukskābju, no šīm slimībām ir daudz retāk.
  • Omega-3 ir spēcīgi antioksidanti un aizsargā ādu no kaitīgās atmosfēras skābekli.
  • Aizsargājiet ķermeni no depresijas. Stress un nogurums negatīvi ietekmē visus sistēmas un struktūras, ķermeņa, tostarp ādas.

Par sirds un asinsvadu

Sirds un asinsvadu sistēma Omega-3 ir svarīgs, jo tas likvidētu lieko holesterīnu. Holesterīna plāksnes nogulsnējas uz asinsvadu sieniņām, tādējādi samazinot to elastību un novērst normālu asins plūsmu. Omega-3 samazina risku saslimt iekaisums sirds muskuļa un aterosklerozi, nodrošina smadzenes un orgānu normālu asins apgādi.

Par imunitāti

omega-3 ir daļa no imūnās šūnu membrānu, un ir iesaistīti sintēzē eikosanoīdi – vielas, kas virza leikocītu uz iekaisuma vietās. Turklāt polinepiesātinātās taukskābes daļēji atbildīgas par temperatūras paaugstināšanos slimības laikā, un tas ir svarīgs brīdis cīņā pret slimību.

Par locītavām

Omega-3 pozitīvi ietekmē skrimšļu un kaulu audu. Polinepiesātināto tauku ir iesaistīti pareizi veidošanā komandām, palielināt apjomu sinoviālā eļļošanu, stiprina kaulus. Tie samazina lūzumu risku, kas bērnību un pieauguša cilvēka, saglabāt locītavu kustīgumu un mazināt iespējamās problēmas ar tiem.

Par muskuļiem

omega-3 ietekme pieaugums olbaltumvielu, kas organismā un muskuļu augšanas ir atkarīga no tās sintēzi. Turklāt, polinepiesātināto skābes ir iespēja palielināt izmēru dažu muskuļu šķērsgriezumā.

Signs of deficītu, piemēram, omega-3

polinepiesātināto taukskābju deficīts novērota lielākā daļa pasaules iedzīvotāju, it īpaši iedzīvotāji attīstīto valstu. Iemesls ir vienkāršs – mazāka uzmanība tiek pievērsta dabas produkts, ātri un ne vienmēr veselīgs ēdiens domāt vieglāk. Patēriņš taukskābju jūras zivju samazinājās, daļēji tāpēc, ka tā izmaksām un kvalitāti. Un, tā kā lielākā daļa omega-3 ietverti zivīm, tas nav pārsteigums, ka trūkums polinepiesātināto tauku ir kļuvusi par masveida parādību.

Lai pieņemt, ka persona nav omega-3 uz šādiem pamatiem:

  • Problēmas ar ādu. Ar tauku dziedzeri ir traucēta, āda sāk lobīties un sausa uz manas galvas un parādās blaugznas.
  • muskuļu vājums, sāpes un gurkstēšana locītavās.
  • Par efektivitātes samazināšanos. Cilvēkiem ar nepietiekamu omega-3, var būt problēmas ar atmiņu, uztveri informāciju. Tas ir grūti koncentrēties, uzmanību un nogurumu.
  • novājināta imūnsistēma. Ķermeņa pretestība ir samazināta, cilvēks ir vairāk uzņēmīgi pret slimībām.
  • Samazināta vīzija. Acis sāk izžūt, izraisot redzes asums pilienus.

Bez veselības problēmām, trūkst omega 3 izraisa depresiju, slikts garastāvoklis, nervozitāte. Personām, kuras šī iemesla dēļ pat piedzīvoja pašnāvnieciska.

Dienas temps

Lai uzturētu normālu omega-3 organismā, tas ir pietiekami divas vai trīs reizes nedēļā ēst trekno zivju. Bet, ja tas nav iespējams, lai aizpildītu ikdienas prasību palīdzēs Pielikumu.

noteiktu skaitli, kādai vajadzētu būt ikdienas norma, nē. Katru zinātniska organizācija nodrošina dažādus datus, bet vidējais apmērs omega-3 ir robežās no 300-500 mg dienā, pieaugušiem vīriešiem un sievietēm. Saskaņā ar Rospotrebnadzor, dienas likme ir 800-1600 mg.

grūtniecības un zīdīšanas laikā ir nepieciešams 200 mg vairāk pārsniedz, un vidējo pieprasījumu jaundzimušo 50-100 mg.

Tomēr ir slimības, kuru ikdienas patēriņš omega-3 ir jāuzlabo. Pacienti ar sirds slimību, ir ieteicams, ka 1000 mg dienā, un cilvēki nosliece uz depresiju -. 200-2000mg

Omega-3 un zivju eļļa? Kāda ir atšķirība

Daži cilvēki kļūdaini uzskata, ka zivju eļļa un omega-3 – viena un tā pati. Faktiski, atšķirība starp tiem, un diezgan ievērojama.

Zivju eļļa sastāv no vairākām taukos šķīstošs elementiem, kas uzkrājas zivju aknās. Tās sastāvā tā satur glicerīdu, polinepiesātināto taukskābju omega-3 un omega-6. Aptieka zivju eļļa sastāv galvenokārt no taukskābju omega 3,6 un vitamīni A un D.

Patiešām, vairums omega-3 ietverto zivju eļļā. Bet polinepiesātināto tauku tajā par kopējo saturs ir mazāks nekā trešajā, viss pārējais -. Citas vielas,

Application

Visbiežāk omega-3 ir pieejams kapsulu formā. Viņi atnāk, aptieka bez receptes, tāpēc nopirkt tos var ikviens. Neskatoties uz to, pirms vajadzētu konsultēties ar speciālistu, lai nodrošinātu to, ka zāles neradīs kaitējumu.

preventīvajiem mērķiem līdz pieaugušo, tikai viena kapsula dienā ēšanas laikā vai uzreiz pēc tam. Iecelšana jāilgst ne mazāk par trim mēnešiem, pretējā gadījumā rezultāts var nebūt.

terapeitiskos nolūkos, devu var palielināt līdz diviem vai trīs kapsulas dienā pēc konsultēšanās ar savu ārstu. ir nepieciešama arī Bērni līdz divpadsmit gadiem, pie speciālista.

Lai atbrīvotos no nepatīkamas garšas zivju eļļas mutes dobumā, ir ieteicams iekļaut diētā, skābu augļu sulas, solo marinēti vai kāpostiem.

Kontrindikācijas

Ir gadījumi, kad omega-3 ir kontrindicēta:

  • gadījumā lieko E vitamīna
  • Ja lietojat preparātus, kas satur E vitamīnu
  • Ja jums ir jutīgi pret taukskābes omega-3
  • nepanesība of omega-3
  • Ja alerģiska reakcija zvejot vai tās produktus.

Kā pareizi lietot taukskābi?

Lielākā labi produkti, kas satur taukskābes nesīs neapstrādātā formā, tāpēc tas nav ieteicams pakļaut tos termiskai apstrādei vai pakļaut minimumam. Lai izvairītos no problēmām trūkuma dēļ polinepiesātinātajām taukskābēm, ieteicams ievērot šādus noteikumus:

  • uzpildiet degvielu svaigi salāti ar augu eļļu – cepšanai viņi zaudē savas derīgās īpašības
  • .

  • Neglabājiet eļļu gaismā, un vēl labāk, lai viņiem atrast tumšu konteineru.
  • Ja pērk dod priekšroku nav sasalis, un jēlas zivis.
  • Pievērsiet uzmanību valriekstiem -. Daži kodoli satur dienas devu taukskābju

Ja pieeja sagatavošanu pamatīgi diētu, taukskābes satur pārtikā būs pietiekami, lai nodrošinātu visu savu ķermeni. Bērnu polinepiesātināto taukskābju nepieciešamo pusi līdz divas reizes mazāk nekā pieaugušajiem, ir arī svarīgi neaizmirst.

Harm un pārdozēšanas

Ja lietojat omega-3, var būt blakusparādības. Piemēram, dažkārt simptomi atgādina pārvaldi – slikta dūša, caureja, un pat vemšana. Cilvēki ar zivju alerģijām var izraisīt uztūkumu, izsitumi uz ķermeņa. Šādos gadījumos jums ir pārtraukt lietot un konsultējieties ar speciālistu padomu. Visticamāk, omega-3 būs jānomaina ar citu narkotiku.

pārdozēšana, kā likums, ir negatīva reakcija. Pat tad, ja dienas likme tiek pārsniegts, tas neapdraud ķermeni.

Foods, kas satur omega-3

Produkts ar visaugstāko Omega-3 ir taukaina zivis. Šajā sarakstā var ietvert foreles, sardīnes, lasis, lasis, siļķe, paltusu un makreles. Daudz nepiesātināto tauku, un daži citi zemūdens iedzīvotājiem, -. Austeres, omāru, jūras ķemmītēm

Papildus zivīm, pietiekamu daudzumu omega-3 iekļautās eļļām -. It īpaši rapšu un olīvu, linu sēklām, valrieksti, salāti, kāposti, brokoļi un dažas pākšaugus

Top 5 bagātinātāji

Ir daudzi produkti, kuru pamatā ir polinepiesātināto taukskābju. Nav daudz atšķirību starp tiem, vienīgā atšķirība ir ražotājs un vielas deva. Neskatoties uz to, ka desmitiem šādu piedevu, īpaši populāra Eiropā, ieguvis tikai daži:

  • Omacor. Vācu narkotikas, visbiežāk piešķirts pieaugušajiem ar miokarda infarkta risku. Kā ikdienas prasību tikai vienas kapsulas dienā.
  • Vitrum Sirds omega-3. Ražots ASV. Novērš attīstību sirds un asinsvadu slimībām, tiek veikti vienu reizi dienā. Viena kapsula no narkotiku satur 1 g omega-3.
  • Doppelgerts ir vēl viens pielikums Vācijas ražošanu. Viena deva ir apmēram 800 mg lašu tauku.
  • Omeganol Forte ir saturs kā omega-3 un omega-6 taukskābes. Papildinājumi izceļas starp iepriekšējo zemāko vērtību.
  • Nutrilite Piemaksa no Amerikas Savienotajām Valstīm. Pieņemts apmērā divu kapsulas dienā.
About Joanna Michelle Thomas Thomas 326 Articles
Joanna Michelle Thomas ir 46 gadus vecs virtuves asistents, kurš bauda ārkārtas gludināšanas, riteņbraukšanas un pieaugušo krāsošanas grāmatas. Viņa ir maiga un radoša, bet var būt arī ļoti neuzticīga un mazliet sadistiska.Viņa ir atkarīga no kafijas, ko viņas draugs Melodija Konstances zāle norādīja, kad viņa bija 18 gadi. Problēma pastiprinājās 1993. gadā.Viņa ir musulmaņu Latvija. Viņa sāka mācīties pārtikas zinātni koledžā, bet nekad nav pabeigusi kursu.Fiziski, Joanna ir diezgan labā formā. Viņa ir vidējais augstums ar godīgu ādu, vara matiem un brūnām acīm. Neparasti viņai ir protēzes rokas; viņa zaudēja savu cīņu ar vilcienu. Viņa ir pateicoties kafijai, Joanna izskatās vecāka par viņas faktisko vecumu.Viņa uzauga vidusšķiras apkārtnē. Viņas māte aizgāja, kad viņa bija jauna, atstājot viņu ar tēvu, kurš bija piedzēries.Viņa pašlaik ir viena. Viņas jaunākā romantika bija ar žurnālistu Craig Karl Ellis, kurš bija 8 gadus vecāks par viņu. Viņi izcēlās, jo Joanna bija pārāk koncentrējusies uz kafiju, lai būtu laiks Craigam.Joanna labākais draugs ir virtuves palīgs Melody Hall. Tie ir nedalāmi. Viņa arī uzkaras ar Brodi Turneru un Ira Prestonu. Viņi bauda podcasting kopā.